کتاب چه چیزی مانع موفقیت تان شده
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 11 اسفند 1397
بازدید : 529
نویسنده : کیا فایل

کتاب چه چیزی مانع موفقیت تان شده

کتاب چه چیزی مانع موفقیت تان شده

 

با مطالعه داستان زندگی افراد موفق ؛ خواهید دید که ان ها هم مانند بقیه افراد انسان های معمولی بودند . برادران رایت که تعمیرکار دوچرخه بودند و در مورد پرواز و یا ساخت هواپیما هیچ اطلاعاتی نداشتند ، توماس ادیسون ، به خاطر نتایج ضعیفی که در مدرسه کسب کرده بود وادار شده بود آن جا را ترک کند . انیشتین زمانی که برای پذیرش دکتری به دانشگاه برن درخواست داده بود ؛ درخواستش از طرف دانشگاه رد شده بود .

جک ما ، موسس تجارت الکترونیک علی بابا ، ثروتمندترین ، فرد چین بارها و بارها شکست و جواب رد شنیدن را تجربه کرده است : پس از پایان تحصیلاتش در دانشگاه ؛ برای ۳۰ موقعیت شغلی درخواست داده بود که توسط همگی آن ها ، جواب منفی شنیده و مورد تایید قرار نگرفته بود .

سردبیر روزنامه میسوری به والت دیزنی گفت که ” تو دارای خلاقیت و تصویرگری لازم در کار نیستی ” و به همین خاطر وی را از کار اخراج کرد .

کلونل سندرز صاحب یکی از بزرگترین رستوران های زنجیره ای دنیا ، کی اف سی در سن شصت و پنج سالگی پس از بازنشستگی ، تصمیم گرفت ؛ حاصل فرمول مخصوصش ، که ترکیبی از سبزیجات و طعم دهنده های خاصی بود که با آن مرغ ها را سرخ می کرد که قصد داشت در صورت موافقت شان ، با آن ها همکاری کند . ولی کلونل هزار و نه بار جواب منفی از طرف رستوران دارها شنید ؛ تا این که سرانجام یکی از آنها قبول کرد که از فرمول مخصوص کلونل استفاده کند …

این کتاب به شما می گوید : تقریبا؛ همه افراد موفق موفقیت‌شان را مدیون شکست‌هایی بودند که در طول مسیر، تجربه کردند. بنابرین شکست خوردن، نمی‌تواند مانعی برای کسب موفقیت محسوب شود.

 

  

شما میتوانید برای دریافت محصول به قیمت 1000 تومان از طریق لینگ زیر اقدام کنید 

 


 





:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های علوم پایه , ,
:: برچسب‌ها: موفقیت , اصول رسیدن به موفقیت , شیوه های موفق شدن , مانع موفقیت , دانلود کتاب ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG